Pärnu Digipöördeprojektiga 10 tahvelarvutit

Meie kool osales Pärnu linna digipöörde projektis. Kuninga kooli projekti raames valmis kümneid õpiradu erinevatele kooliastmetele. Kuna meie projekti põhieesmärgiks oli luua põnev ja praktiline, hariv, õpioskusi ja meeskonnatööd toetav tegevusmäng Loquizi keskkonnas, siis kogu meeskonna huvi ja motivatsioon oli ootuspäraselt kõrge. Me oleme saanud teha kõike, mis meid on huvitanud. Nüüdseks on toimivaid nutiradu kasutatud ka kooli-ja linnaüritustel. Nutiradadel on käinud meie kooli lapsevanemad ja pea kogu kooli lapsed. Nutiradu oskavad koostada suuremad õpilased ja väikesed ootavad kannatamatult oma võimalust. Meie tegemisi on kajastanud ka kohalik meedia. Lülitume oma kooli mängude küsimustepangaga üleriigilisse küsimustepanga vahetusüsteemi luues veelgi rohkem võimalusi uuteks nutiradadeks.

Lisaks nutiradadele on märkimisväärselt tõusnud kogu kooli õpetajaskonna diginutikus-pädevus, eelkõige tahe ja julgus katsetada, uurida ise, pakkuda teistele, analüüsida kasutegurit ja vajadust. Iga õpetaja on leidnud mentorid, kelle poole vajadusel pöörduda. Ühesõnaga on toimunud täielik pööre – digipööre:)

Eduka projekti läbimise tunnustuseks kinkis Pärnu linnavalitsus kaheksale koolile 10 tahvelarvutit. Loomulikult ka meie koolile!

365cdd19-2b15-46b7-b761-112b35de07f2

Kuninga kooli digipöörde eestvedajad olid Urmas Lekk, Katrin Kurvits, Liina Õmblus, Kairi Osula, Lemme Sulaoja ja Tiiu Kiveste. Peas on juba uued ideed ja mõtted, et inertsist ja kogemuste baasil edasi tegutseda, nüüd juba ilma projektita.

Silium O