- Muusika õuetund- Esimene üldlaulupidu
Rada on mõeldud 5., 6.kl õpilastele. ( II kooliaste)
Raja kestvus on üks ainetund ehk 45 min.
Punktides peab vastama küsimustele Pärnumaa ja Eesti esimese laulupeo kohta ning leidma punktid: Pärnumaa I laulupeo mälestusmärk, Lydia Koidula ja Papa Jannseni kuju.
Antud tunnis on integreeritud muusika, matemaatika, ajalugu ja kirjandus.
Antud tund aitab arendada väärtus-, enesemääratlus-, õpi ja suhtluspädevust.
Mängu koostaja: Reet Jürima.
Rajale minekuks: Username ktpk29 Password 6688
- Pärnu bastionidering
Klass: alates 5. klassist
Kestvus: umbes 90 minutit
Märksõnad: 17.sajand, Pärnu Rootsi ajal, kaitsevall, vallikraav, bastionid, Tallinna värav, Riia värav, Veevärav, musket, kahurid, sõjaväe elu-olu
Mängu koostaja: Katrin Kurvits
Rajale minekuks: Username: rootsi Password: 1617
- Matemaatika (II ja III kooliaste)
Klass: 6.-7. klassi
Kestvus:Raja läbimiseks kulub umbes 1 akadeemiline tund. Mäng sobib kasutamiseks eelkõige matemaatika tunnis, kuid arendab kindlasti ka info otsimise oskust, meeskonnatöö oskusi, ning annab ka teadmisi Pärnu linna ajaloo kohta.
Mängus peavad õpilased:
- leidma vajalikku infot erinevatelt mälestustahvlitelt, reklaamtahvlilt;
- tundma Rooma numbreid;
- sooritama tehteid aastaarvudega ja harilike murdudega;
- tundma erinevaid geomeetrilisi kujundeid;
- oskama mõõta puu ümbermõõtu ning arvutada selle järgi puu läbimõõtu.
Mängu koostajad: Ege Juurikas ja Tea Toode
Rajale minekuks: Username mate7.s-ga Password 6461
- Briti kultuur ja ajalugu
Klass: 7.-9. (III kooliaste)
Kestvus: 75 minutit
Sisu : Briti kultuur ja ajalugu. Inglisekeelne
Ained, integratsioon (silmaringi rada; inglise keel, briti kultuur ja ajalugu)
Üldpädevused (digipädevus, suhtlus-, enesemääratlus-, ettevõtlikkus-, kultuuri- ja väärtuspädevus).
Arendab rühmatöö oskust.
Koostajad: Annika Riismaa ja Reene Tammearu
Rajale minekuks: Username briti Password 1610
- Tunne kodulinna
Klass: 6 (II kooliasete)
Kestvus: 30- 45 minutit
Sisu: Pärnu linna ajalugu
Ained, integratsioon: silmaring, Pärnu linna ajalugu
Üldpädevused (digipädevus, suhtlus-, enesemääratlus-, ettevõtlikkus-, kultuuri- ja väärtuspädevus).
Arendab rühmatöö oskust.
Koostajad: ja Annika Riismaa ja Laura Merirand
Rajale minekuks: Username ktpk26 Password 5319
- Jalutuskäik Pärnus (inglise keelne)
Klass: II ja III kooliasete, täiskasvanud
Kestvus: 1,5-2 tundi
Sisu: Pärnu linna vaatamisväärsuseid tutvustav jalutuskäik- kesklinnast jõutakse rannani.
Ained, integratsioon: silmaring, Pärnu linna ajalugu
Üldpädevused: digipädevus, suhtlus-, enesemääratlus-, ettevõtlikkus-, kultuuri- ja väärtuspädevus.
Arendab rühmatöö oskust.
Koostajad: Ene Kübarsepp, Katrin Kurvits, Reene Tammearu
Rajale minekuks: Username: eng Password: 4244
- Jalutuskäik Pärnus (saksa keelne)
Klass: II ja III kooliasete, täiskasvanud
Kestvus: 1,5-2 tundi
Sisu: Pärnu linna vaatamisväärsuseid tutvustav jalutuskäik- kesklinnast jõutakse rannani.
Ained, integratsioon: silmaring, Pärnu linna ajalugu
Üldpädevused (digipädevus, suhtlus-, enesemääratlus-, ettevõtlikkus-, kultuuri- ja väärtuspädevus).
Arendab rühmatöö oskust.
Koostajad: Ene Kübarsepp, Katrin Kurvits, Reene Tammearu
Rajale minekuks: Username: saksa Password: 2341
- 3. klassi matemaatika värskes õhus
Klass: 3
Kestvus: 45 minutit
Sisu: nuputamisülesanded
Eesmärk: meeskonnatöö
Mängu koostaja: Katrin Kurvits
Rajale minekuks: Username: parki Password: 9762
- 5. klassi matemaatika – jaguvus
Klass: 5
Kestvus: 45 minutit
Sisu: jaguvus 2, 3, 5, 9, 10ga
Eesmärk: jaguvustunnuste kordamine, meeskonnatöö
Mängu koostaja: Katrin Kurvits
Rajale minekuks: Username: jaga Password: 3806
- Bastionid (quiz)
Klass: 2
Kestvus: 12 valikvastustega küsimust
Eesmärk: tutvumine Pärnu ajalooga, kinnistada kunagiste bastionide nimesid ja asukohti, info otsimine Vallikäärus maas olevalt kaardilt, meeskonnatöö
Märkused: eeltööna õpitakse Vallikääru kaardilt selgeks bastionide nimed ja asukohad; mäng ei vaja GPSi, saab mängida õues (näiteks Vallikäärus) või klassiruumis
Mängu koostaja: Katrin Kurvits
Rajale minekuks: Username: klass1 Password: 4010
- I klassi jalutuskäik värskes õhus
Klass: 1
Kestvus: 45 minutit
Sisu: looduse vaatlemine ja ümbritseva märkamine kooli lähiümbruses
Eesmärk: meeskonnatöö
Mängu koostaja: Lemme Sulaoja, Kriti Treial
Rajale minekuks: Username: ktpk28 Password: 1649
- HEV õpilased: jalutuskäik Pärnu Kesklinnas
Klass: vanem aste
Kestvus: 45 minutit
Sisu: Ümbritseva märkamine kooli lähiümbruses, Pärnu kesklinnas, info leidmine ümbritsevast keskkonnast.
Eesmärk: meeskonnatöö, ajalooliste ehitiste/mälestusmärkida teadvustamine lähiümbruses
Mängu koostajad: Reet Meetua, Tiiu Teearu, Liis Vigla
Rajale minekuks: Username: ktpk Password: 1640